Συχνές Ερωτήσεις
Απαιτούνται τεχνικές γνώσεις για τη χρήση της πλατφόρμας;
Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για τη χρήση της πλατφόρμας πέρα από τις βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ και internet. Σε κάθε σημείο της διαδικασίας παραγγελίας υπάρχουν σχετικές οδηγίες, επιπρόσθετα υπάρχει και helpdesk με online chat (υποστήριξη με γραπτή συνομιλία) για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε.
Πόσο ασφαλής είναι η πλατφόρμα;
Το mykep.gr σχεδιάστηκε με επίκεντρο την ασφάλεια. Για την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων χρησιμοποιούνται οι τελευταίες τεχνολογίες κρυπτογράφησης δεδομένων. Επιπρόσθετα χρησιμοποιούνται τεχνικές περιοδικής αυτόματης διαγραφής κρίσιμων δεδομένων. Οι πληρωμές πραγματοποιούνται σε ασφαλές περιβάλλον του φορέα πληρωμής (Eurobank) και δεν αποθηκεύονται τα στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών καρτών.
Γιατί να εμπιστευτώ το mykep.gr;
To mykep.gr δημιουργήθηκε από μία δυναμική εταιρία παροχής λογιστικών, φοροτεχνικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών που στελεχώνεται από έμπειρους και καταξιωμένους επαγγελματίες με συνεχή παρουσία στο χώρο της λογιστικής και φοροτεχνικής υποστήριξης των επιχειρήσεων από το 1985. Η πολύχρονη εμπειρία μας και οι εκατοντάδες ευχαριστημένοι πελάτες μας αποτελούν την εγγύηση ασφάλειας και αξιοπιστίας των υπηρεσιών μας.
Τι κερδίζω από το mykep.gr;
Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε ώστε εκμεταλλευόμενη τη τεχνολογία να εξοικονομεί για τα μέλη της χρόνο και χρήμα. Μπορείτε να διεκπεραιώσετε γραφειοκρατικές και χρονοβόρες διαδικασίες με ευκολία, γρήγορα, χωρίς να απαιτείται η φυσική σας παρουσία και πάντοτε στις καλύτερες τιμές.
Με το mykep.gr:
- αποφεύγετε τις μετακινήσεις,
- αποφεύγετε την αναμονή σε ουρές,
- γνωρίζετε από πριν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά-στοιχεία
- ενημερωνόσαστε, εφόσον το επιθυμείτε, για τις επόμενες υποχρεώσεις σας,
- αποφεύγετε τις υπερβολικές χρεώσεις,
- δεν απαιτείται να παραδίδετε συνεχώς τα βασικά δικαιολογητικά-στοιχεία γιατί είναι ήδη αποθηκευμένα στο λογαριασμό σας,
- έχετε αυτομάτως πρόσβαση στο ιστορικό των υποθέσεών σας,
- μπορείτε να προχωρήσετε στη παραγγελία της υπηρεσίας οποιαδήποτε ώρα και ημέρα (24/7).
Η περίπτωση μου είναι ιδιαίτερη, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε;
Η πλατφόρμα mykep.gr σχεδιάστηκε ώστε να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των απαιτήσεων των πελατών μας, σε ιδιαίτερες περιπτώσεις εξειδικευμένος σύμβουλος θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω τηλεφώνου ώστε να ολοκληρωθεί σωστά η διεκπεραίωση της υπηρεσίας.
Κατοικώ σε απομακρυσμένη περιοχή μπορώ να χρησιμοποιήσω τη πλατφόρμα;
Οι περισσότερες υπηρεσίες που παρέχουμε μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά. Σε περίπτωση που απαιτείται φυσική παρουσία σε κάποια υπηρεσία τότε αναλαμβάνει εκπρόσωπος του δικτύου μας το οποίο και επεκτείνεται διαρκώς. Εφόσον δεν υπάρχει διαθέσιμος εκπρόσωπος για τη περιοχή σας, τότε γίνεται ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων σας.
Δεν γνωρίζω πότε πρέπει να διεκπεραιώνω τις υποχρεώσεις μου, πως μπορώ να ενημερώνομαι;
Στη διαδικασία εγγραφής στη πλατφόρμα mykep.gr μπορείτε εφόσον θέλετε να επιλέξετε την ενημέρωση μέσω newsletter με αυτό το τρόπο διασφαλίζετε ότι θα λαμβάνεται εγκαίρως ενημέρωση σχετικά με προθεσμίες υποχρεώσεων προς την εφορία αλλά και λοιπές υπηρεσίες όπως αιτήσεις επιδομάτων κ.α.
Πόσο γρήγορα θα με εξυπηρετήσετε;
Κάθε υπηρεσία απαιτεί το δικό της χρόνο διεκπεραίωσης και εξαρτάται και από τους εμπλεκόμενους οργανισμούς. Η εταιρεία μας δεσμεύεται ότι δίνει προτεραιότητα στα ηλεκτρονικά αιτήματα, επίσης κάθε αίτημα από το mykep.gr είναι από τη φύση του ψηφιοποιημένο και αρχειοθετημένο εξ’ αρχής το οποίο συντελεί στη ταχύτερη διεκπεραίωση από τους συμβούλους μας.
Είμαι υπόχρεος τήρησης βιβλίων, μπορώ να χρησιμοποιήσω τη πλατφόρμα;
Προς το παρόν to mykep.gr απευθύνεται σε ιδιώτες. Υπάρχει πρόβλεψη να διατεθεί στο μέλλον και αντίστοιχη πλατφόρμα για ελεύθερους επαγγελματίες, επιτηδευματίες καθώς και εταιρείες. Παρακαλούμε εγγραφειτε στο newsletter για να ενημερωθείτε σχετικά όταν είναι διαθέσιμη.