Συχνές Ερωτήσεις
Απαιτούνται τεχνικές γνώσεις για τη χρήση της πλατφόρμας;
Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για τη χρήση της πλατφόρμας πέρα από τις βασικές Доступ к Интернету. Σε κάθε σημείο της διαδικασίας παραγγελίας υπάρχουν σχετικές οδηγίες, επιπρόσθετα υπάρχει και служба поддержки и онлайн-чат (υποστήριξη με γραπτή συνομιλία) για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε.
Πόσο ασφαλής είναι η πλατφόρμα;
На сайте mykep.gr есть все необходимое. Για την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων χρησιμοποιούνται οι τελευταίες τεχνολογίες κρυπτογράφησης δεδομένων. Επιπρόσθετα χρησιμοποιούνται τεχνικές περιοδικής αυτόματης διαγραφής κρίσιμων δεδομένων. Οι πληρωμές πραγματοποιούνται σε ασφαλές περιβάλλον του φορέα πληρωμής (Евробанк) και δεν αποθηκεύονται τα στοιχεία των πιστωτικών/χρεωστικών καρτών.
Γιατί να εμπιστευτώ το mykep.gr;
На mykep.gr συμβουλευτικών υπηρεσιών που στελεχώνεται από έμπειρους και καταξιωμένους επαγγελματίες, когда вы хотите, чтобы в вашем распоряжении было λογιστικής και φοροτεχνικής υποστήριξης των επιχειρήσεων в 1985 году. την εγγύηση ασφάλειας και αξιοπιστίας των υπηρεσιών μας.
Τι κερδίζω από το mykep.gr;
Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε ώστε εκμεταλλευόμενη τη τεχνολογία να εξοικονομεί για τα μέλη της χρόνο και χρήμα. Если вы хотите, чтобы это произошло, χωρίς να απαιτείται η φυσική σας παρουσία και πάντοτε στις καλύτερες τιμές.
Это mykep.gr:
- αποφεύγετε τις μετακινήσεις,
- αποφεύγετε την αναμονή σε ουρές,
- γνωρίζετε από πριν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά-στοιχεία
- ενημερωνόσαστε, εφόσον το επιθυμείτε, για τις επόμενες υποχρεώσεις σας,
- αποφεύγετε τις υπερβολικές χρεώσεις,
- δεν απαιτείται να παραδίδετε συνεχώς τα βασικά δικαιολογητικά-στοιχεία γιατί είναι ήδη αποθηκευμένα στο λογαριασμό σας,
- έχετε αυτομάτως πρόσβαση στο ιστορικό των υποθέσεών σας,
- Воспользуйтесь функцией быстрого доступа к сети в любое время суток (24 часа в сутки, 7 дней в неделю).
Если вы хотите, чтобы это произошло, вы можете сделать это в любой момент;
На сайте mykep.gr вы можете найти все, что вам нужно, чтобы получить больше информации, σε ιδιαίτερες περιπτώσεις εξειδικευμένος σύμβουλος θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω τηλεφώνου ώστε να ολοκληρωθεί σωστά η διεκπεραίωση της υπηρεσίας.
Κατοικώ σε απομακρυσμένη περιοχή μπορώ να χρησιμοποιήσω τη πλατφόρμα;
Οι περισσότερες υπηρεσίες που παρέχουμε μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά. Σε περίπτωση που απαιτείται φυσική παρουσία σε κάποια υπηρεσία τότε αναλαμβάνει εκπρόσωπος του δικτύου μας το οποίο και επεκτείνεται διαρκώς. Εφόσον δεν υπάρχει διαθέσιμος εκπρόσωπος για τη περιοχή σας, τότε γίνεται ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων σας.
Δεν γνωρίζω πότε πρέπει να διεκπεραιώνω τις υποχρεώσεις μου, πως μπορώ να ενημερώνομαι;
Для получения дополнительной информации используйте mykep.gr μέσω информационный бюллетень με αυτό το τρόπο διασφαλίζετε ότι θα λαμβάνεται εγκαίρως ενημέρωση σχετικά με προθεσμίες υποχρεώσεων προς την εφορία αλλά και λοιπές υπηρεσίες όπως αιτήσεις епидоломатун к.а.
Πόσο γρήγορα θα με εξυπηρετήσετε;
Κάθε υπηρεσία απαιτεί το δικό της χρόνο διεκπεραίωσης και εξαρτάται και από τους εμπλεκόμενους οργανισμούς. Если вы хотите, чтобы это произошло, вы должны быть готовы к этому. αίτημα από το mykep.gr είναι από τη φύση του ψηφιοποιημένο και αρχειοθετημένο εξ' αρχής το οποίο συντελεί στη ταχύτερη διεκπεραίωση από τους συμβούλους μας.
Είμαι υπόχρεος τήρησης βιβλίων, μπορώ να χρησιμοποιήσω τη πλατφόρμα;
Отправьте сообщение на mykep.gr, чтобы узнать больше. Если вы хотите, чтобы это произошло, επιτηδευματίες καθώς και εταιρείες. Пожалуйста, ознакомьтесь с информационным бюллетенем, чтобы узнать больше о новостях и новостях.